Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Saturn został rozstrzygnięty. W prezentacjach przetargowych udział wzięły trzy agencje: Young&Rubicam, Sholz&Friends, Ogilvy&Mather.
Zwycięzcą konkursu została agencja Ogilvy&Mather, która od grudnia br. przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną marki Saturn na rynku Polskim i od tej chwili będzie wspierała Saturna we wszystkich bieżących projektach (głównie telewizja i radio). Autorska kampania agencji ma być wdrożona wiosną 2013 r.
O wygranej zadecydowały: zrozumienie sytuacji i oczekiwań klienta, dobra analiza briefu, atrakcyjne koncepty kreatywne, długofalowe myślenie oraz uwzględnienie potencjału Internetu w budowaniu wizerunku marki.
Saturn
www.saturn.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Link do strony artykułu: https://wwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/saturn-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-ogilvy-mather